Resultater, Høstfinale i Orientering, 12 september 2019

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 12. Sep 2019

Bra med deltagere på høstfinalen i orientering.

Stein Harry, Astrid og Jarle er blid og fornøyd etter vel gjennomført løp

Martin, Bjørn og Morten diskuterer veivalg med løypelegger Simen

Anders sørge for saft og boller til alle som kom i mål

Kort

Mellom

Lang

14 deltagere stilte til start i høstfinalen i orientering i kveld. Kollisjon med diverse andre arrangement gjorde at det ikke var like mange i de yngste klassene nå som sist. Men da er det desto mer gledelig at det stiller opp så mange spreke av de litt eldre ungdommene! Det var flere som sesongdebutere i kveld også. Anders L sørget for servering av saft og boller til alle som kom i mål. Familien Vedaa Pedersen debuterte som løypeleggere, og hadde laget veldig fine løyper. Morsomt at det er flere som ønsker å bidra til å holde aktiviteten i gang.

Resultater:

Kort løype
Amund Vedaa Pedersen21,23
Simen Pedersen21,29

Mellomlang løype
Gro Oltedal Veium25,07
Jan Olav Veium25,13
Wenche Solum25,55
Elin Gustu25,56
Astrid Hem27,09
Stein Harry Grøndalen27,10

Lang Løype
Håvard Sundberg20,48
Martin Granlien26,41
Morten Buchholdt29,35
Anders Laurentz35,14
Bjørn Grønvold36,59
Jarle Johansen40,12

Det var høstens siste treningsløp i orientering. Da gjenstår det å takke alle som har bidratt  både med deltagelse, løypelegging, saft, boller, og god stemning igjennom sesongen  Vi håper den positive trenden fortsetter når vi kommer til våren.

I mellomtiden anbefaler vi gjerne å delta på skiklubbens andre aktiviteter, som for eksempel basistrening i Storstua på onsdager, og etterhvert ski og skiskyting. Samt å benytte seg av de meget gode skiløypene på Nordstumoen og på Mora, når snøen kommer.

Takk for i år!