Orientering, torsdag 7. september 2023

Postet av Stor-Elvdal SK den 6. Sep 2023

Torsdag 7. september arrangerer vi sesongens siste treningsløp i orientering. Oppmøte i veien nesten oppe ved Storslåttmyra kl. 18 (der stien tar av til Tjønnmostua). Lisbeth stiller med saft og vannmelon til alle som deltar!

Dette er glimrende trim både for hode og bein, og en fin mulighet for deg som ønsker et tillegg til Stolpejakten. Egner seg både for barn, ungdommer og voksne i alle aldre.

• Vi legger ut løyper på ca. 6km, ca. 3km, og ei nybegynnerløype på ca. 1,5 km.
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere.
  • Vi ønsker oss gjerne flere nybegynnere, uansett alder og nivå, og dersom noen ønsker instruksjon eller veiledning så er vi behjelpelig med det. Vi har det utstyret som skal til, så du trenger ikke annet enn et par joggesko eller støvler. Det er bare å møte opp!

Vel møtt!