Resultatliste, finale i Gjermundshauggruppen-cup/ Hedmarkscup 2019

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 16. Mar 2019

Finalen i Gjermundshauggruppen-cup (Hedmarkscupen) i 2019 ble arrangert på Nordstumoen skistadion lørdag 16. mars, med fantastisk fint vær og flotte rammer. 36 deltager fra hele kretsen stilte til start i det første kretsrennet arrangert av Stor-Elvdal SK i nyere tid. Den litt urutinerte arrangementstaben var derfor litt var derfor litt spent, men det gikk så å si helt smertefritt. Trygt loset av rennleder John Olav Sundli.

Arrangørklubben selv stilte med 11 deltargere, som var flest av alle klubbene.Det ble mange gode prestasjoner både i sporet og på standplass. De flotte værforholdene gjorde nok også sitt til at det ble svært mange nye medlemmer i nullerklubben, dvs. løpere med feilfri skyting. Stemningen etter målgang var derfor god, og kiosksalget gikk livlig, mens damestafetten fra VM i skiskyting gikk på storskjerm i påvente av premieutdeling etter dagens renn.

Klikk på lenken under for å se resultatlister:

Resultatliste, 19.03.16, komplett 1.pdf

Klikk på lenken under for å se noen bilder dagens løp:

Vi takker alle deltagere, publikum og dugnadsgjengen, for å bidra til en topp dag!