Orientering, torsdag 3. Juni 2021

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 2. Jun 2021

Martin, Andrea, Simen og Andreas i mål etter forrige ukes løp

Løyper for uke 22 er klare. Bedring i smittesituasjonen gjør at vi fra og med denne uka kjører løp på torsdager. (isteden for onsdager som vi har sagt tidligere)

Denne uka blir det da torsdag 3. juni 2021 på Teknakartet. Oppmøte og start i fra Øvre Båsrøstvei 156 (hos Vedaa/ Pedersen), kl 18.00.

Løpet arrangeres i henhold til NOF's veileder med tanke på Koronasmittefare. Fra NOFs veileder vil en spesielt minne om: «Personer som har symptomer på luftveisinfeksjon skal ikke delta/arrangere (heller ikke ved milde symptomer). Dette gjelder også personer som er i karantene eller isolasjon. Personer i risikogrupper anbefales på generelt grunnlag å ikke delta i arrangementer.» Det er viktig å huske på å følge det som til en hver tid er myndighetenes råd angående smittevern i forbindelse med deltagelse!

Løypene har forskjellig lengde og vanskelighetsgrad, og egner seg for deltagere i alle aldre og på alle nivå. Løypelengdene varierer fra 1,5km til 6km.

Vi ønsker oss gjerne flere nybegynnere, uansett alder og nivå, og dersom noen ønsker instruksjon eller veiledning så er vi behjelpelig med det. Vi har det utstyret som skal til, så du trenger ikke annet enn et par joggesko eller støvler. Det er bare å møte opp.

Vel møtt!

• Dette er glimrende trim både for hode og bein.
  • Egner seg både for barn, ungdommer og voksne, i alle aldre.
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere. Dersom du ikke er medlem, oppfordrer vi til å enten tegne medlemskap, eller Vippse kr 25,- pr kartutskrift/ deltagelse til skiklubben: #504209

Dersom noen ikke har anledning til å delta på torsdag, så ligger løpet ute på "Usynlig-O" og "Livelox" slik at du kan løpe andre dager i uka. Men da kan vi ikke garantere at postskjermene fremdeles står ute. Løypene finner du her, slik at du kan skrive ut kart selv:

Løyper, Uke 22:

1,3 km     Kortløype.pdf

3,3 km     Mellomlang.pdf

6,6 km     Lang.pdf

Dersom du har spørsmål kan du ta kontakt på tlf.: 992 65 914, eller e-post: haavard@kaupangmobler.no

Lykke til!

Mvh Håvard Sundberg

Stor-Elvdal SK

Resultater; Uke 21:

Resultater for løpene i uke 21, finner du delvis på Livelox: https://www.livelox.com/Koppang-2021-Uke-21-Skola , og delvis ved å søke opp arrangementet på appen "UsynligO".

Totalt har min. 15 deltagere registrert seg på en av appene.