Oppstart orientering, torsdag 18. august 2022

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 17. Aug 2022

Torsdag 18. august starter vi opp høstsesongen med orienteringsløp. Oppmøte på Nordstumoen skiskytterstadion kl. 18. Dette er glimrende trim både for hode og bein, og en fin mulighet for deg som ønsker et tillegg til Stolpejakten. Egner seg både for barn, ungdommer og voksne i alle aldre.

• Vi legger ut løyper på ca. 6km, ca. 3km, og ei nybegynnerløype på ca. 1,5 km.
  • Oppmøte kl. 18.00
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere.
  • Vi ønsker oss gjerne flere nybegynnere, uansett alder og nivå, og dersom noen ønsker instruksjon eller veiledning så er vi behjelpelig med det. Vi har det utstyret som skal til, så du trenger ikke annet enn et par joggesko eller støvler. Det er bare å møte opp!

Her kommer resultater fra de som er registrert løpt på sommerens løyper på Østkjølen:

Resultater, Østkjølen Sommer-O:

Bjørn Grønvold01:54:47
Lang

Magnus Fjellberg Danielsen01:53:24Post 1-5
Ekstra Lang
Håvard Sundberg01:58:17
Helge Sundberg03:00:00

Løpet ligger også ute på Livelox: https://www.livelox.com/Ostkjolen-Sommer-O-2022