Klubbmesterskap Orientering, torsdag 9. september 2021

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 8. Sep 2021

Amund studerer kartet før start i forrige ukes løp

Torsdag 9. september kl.18 arrangerer vi uhøytidelig klubbmesterskap i orientering på Nordstumoen. Oppmøte ca. 1,5km i fra skistadion inn etter Løvmyrveien. Merket med o-poster.

Løypene har forskjellig lengde og vanskelighetsgrad, og egner seg for deltagere i alle aldre og på alle nivå. Løypelengdene varierer fra 2km til 5,5km. Klubbmesterskap i lang løype avgjøres i en fellesstart med start ca. kl. 18.15

Vi ønsker oss gjerne flere nybegynnere, uansett alder og nivå, og dersom noen ønsker instruksjon eller veiledning så er vi behjelpelig med det. Vi har det utstyret som skal til, så du trenger ikke annet enn et par joggesko eller støvler. Det er bare å møte opp!

Resultater, Uke 35:

Amund Vedaa Pedersen00:40:11
Lisbeth Vedaa 00:41:20

Lang
Bjørn Grønvold01:02:10

Løpet ligger også ute på Livelox: https://www.livelox.com/Koppang-2021-Uke-35-Tekna

Dersom du har spørsmål kan du ta kontakt på tlf.: 992 65 914, eller e-post: haavard@kaupangmobler.no

Mvh Håvard Sundberg

Stor-Elvdal SK