Klubbklær, Stor-Elvdal SK, Orientering

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 5. Jun 2022

Vi har fått designet klubbklær for orientering, som vi ønsker å tilby til våre medlemmer. Klærne består av løpsdrakt, dvs. t-skjorte og knebukse, samt overtrekksbukse og jakke. De er prydet av skiklubbens logo og O-gruppas nye sponsorer.

Vi er stolt av å kunne presentere våre nye støttespillere, som består av lokalt næringsliv med stort fokus på bærekraft. Vi har fått med oss hele verdikjeden i treforedling, samt en aktør på bank/ finans:

Skogeierne, representert av Mathiesen Atna AS

Skogsdrift, representert av GM Skogsdrift AS

Sagbruk/ trelast, representert av Moelven Østerdalsbruket AS

Møbel og innredning, representert av Kaupang Møbler AS

Og på bank og finans har vi Sparebank 1, Østandet

Vi håper så mange som mulig slår til på dette tilbudet. Designet av klærne kan du se på linken her: Design klubbklær.pdf eller her https://preview.trimtex.ee Klærne er utvalgt i fra kolleksjonen til Trimtex AS, og leveres i junior, dame og herrestørrelser. Hvis du er usikker på størrelse så, kan du gå inn på deres hjemmeside, velge riktig produkt, og gå inn på størrelseskalkulatoren: trimtex.no Der kan du også lese mer om de forskjellige produktene.

Pris, t-skjorte "Trail shirt ss", voksen/jr.:  509,-/424,-

Pris, knebukse "Trail O-pants", voksen/jr.:  577,-/492,-

Pris, overtrekksjakke "Trainer 2.0 Jacket", voksen/jr.:  892,-/722,-

Pris, overtrekksbukse "Trainer 2.0 Pants", voksen/jr.:  764,-/679,-

Pris, lange strømper "Extreme o-socks" (lagervare):  279,-

(prisen tar utgangspunkt i at vi bestiller min. 5 stk. av hver artikkel, men vi satser på å komme over det)

Bestilling kan sendes på e-post til haavard@kaupangmobler.no INNEN DEN 12. JUNI 2022

Oppgi navn, jr./dame/herre og størrelse for hver artikkel (benytt evt. dette skjemaet: Bestilling av klubbklær.xlsx ) Leveringstid er 5-7 uker. Betaling gjøres på Vipps ved avhenting.

For spørsmål, ta kontakt på haavard@kaupangmobler.no eller tlf. 992 65 914

Mvh Håvard Sundberg, Stor-Elvdal SK, Orientering