Resultater orientering 8. september 2022

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 8. Sep 2022

Løypelegger Martin, og Morten, som fikk revansje etter en liten glipp på forrige ukes klubbmesterskap

Torsdag 8. september arrangerte vi sesongens siste treningsløp i orientering i fint høstvær.6 deltagere stilte til start.

Resultater:

Mellomlang
Torbjørg Hem01:09:00
Lang
Morten Buchholdt01:04:00
Bjørn Grønvold01:18:00
Jarle Johansen02:17:00
Magnus Fjellberg Danielsen02:18:00
Oskar GrønvoldDNF

Løpet ligger også ute på Livelox: https://www.livelox.com/Koppang-2022-Uke-36-Norstumoen-Skistadion

Martin Granlien var løypelegger og tidtaker.

Da er årets O-sesong over og vi takker alle som har bidratt med aktivitet, løypelegging, miljøbygging og annet. Vi må også takke våre sponsorer, som har fått sine logoer trykket på våre nye flotte klubbdrakter: Moelven Østedalsbruket AS, Sparebank 1 Østlandet, Mathiesen Atna AS, Kaupang Møbler AS og GM Skogdrift AS. Moelven Østerdalsbruket har i tillegg stått for kartutskrifter.

Da er det bare å begynne å glede seg til skisesongen!

Våre støttespillere består av lokalt næringsliv med stort fokus på bærekraft. Vi har fått med oss hele verdikjeden i treforedling, samt en aktør på bank/ finans:

Skogeierne, representert av Mathiesen Atna AS

Skogsdrift, representert av GM Skogsdrift AS