Stor-Elvdal skiklubb blir også sykkelklubb

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 12. Mai 2010

På årsmøtet fikk styret fullmakt til å søke medlemskap i Norges Cykelforbund. Dette vil styret allerede gjøre nå i sommer i følge skileder Hermann Messelt. Da regner han med at det vil bli mulig å løse lisens for sykkel allerede fra 1.1.2011.

Vi trener hver søndag kl. 1000 fra Treningssenteret. Treningen vil pågå i hele sommer, og fram til Birkebeinerrittet i slutten av august. Rolige turer på 2-3 timer.

Her er en gjeng sykkelentusiaster på tur. Denne søndagen gikk turen til Atna og tilbake. En fin tur på ca. 6mil. De som var med var Svein Lingjerdet, Ove Skogen, Ingar Sundet, Frank Robert Larsen, Morten Bucholdt, Håvard Sundberg, Fritjof Loen, Lars Tvenge, Britta Larsson, Marit Hagetrø, Arnekjell Dyrstad og undertegnede (fotograf)