Vi stiller 3 lag på Tolgastafetten

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 28. Des 2009

Etter mange års fravær er Stor-Elvdal skiklubb atter representert på romjuls-stafetten på Tolga 6. juledag.

Tolgastafetten i romjula har vært en tradisjonell stafett for barn og unge i mange år og Stor-Elvdal skiklubb har deltatt mange ganger tidligere. Nå har vi vært gjennom en del "magre år", uten deltagelse, MEN i år har vi 3 lag i klassen 8-12 år.

Totalt kan ikke summen av de 5 deltagerne overstige 50 år, men etter en iherdig innsats av lagleder Asgeir Murvold har han klart å fordele 3 lag som på papiret ser helt jevne ut, og alderen tilsammen er akkurat 50.

Lag 1: Sverre Grønvold-Sara Sundli-Jonas Gangås-Tord Gangås-Lage Dahl Løwer

Lag 2: Lage Dahl Løwer-Maken Midtskogen-Lars Halvor Velta-Martin Grønvold-Brage Dahl Løwer

Lag 3: Emma Murvold-Halgrim Tryli-Anna Tryli-Joakim Gustu Strand-Sverre Grønvold

I forrige år har det vært over 50 lag i denne klassen så her er det duket for stor spenning. Avreise fra Mixkiosen kl. 09