Felles intervalltrening hver fredag

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 18. Sep 2009

Skiklubben har fellestrening og intervaller hver fredag kl. 18. Oppmøte på Storstua. Vi varierer mellom kort-mellomlange og lange intervaller.

Hver fredag gjennom hele året så er det fellestrening i løping fra Storstua. På sommeren og til mørket faller på utpå høste så løper vi intervaller i skogen eller skogsbilveier. På vinteren løper vi på vei i Koppang sentrum. Jenter-gutter-menn og kvinner kan delta på dette. Økta pleier å var ca en time fra vi begynner til vi er ferdige. Effektiv og grei trening for envher som vil bli i bedre form.

Oppmøtet variere fra kansje 2-3 på det minste og over 10 på de kvelder med størst oppmøte. Uansett så er det viktigste at noen prøver å møte opp. Kontaktperson for disse treningene på fredager er Bjørn Grønvold, 99543249.

Damene/jentene har egen intervalltrening som koorineres av Kristin Gangås. I sommer har de trent på torsdager, men ukedagene for damene kan varier. Interessert kan ta kontakt med Kristin Gangås.