Hilsen fra Kristin

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 26. Aug 2008

Vi starter derfor opp barmarkstreningen igjen nå i september

Hei og hopp alle sammen!

Håper alle har hatt en knakende bra sommer, og stiller til høstsesongen med masse overskudd og treningslyst! Til tross for at vi er midt i fotballsesongen, er det på høy tid å begynne å tenke ski og skitrening J! Vi starter derfor opp barmarkstreningen igjen nå i september, og dette vil foregå på Nordstumoen hver tirsdag kl 18.00. For de av dere som synes det er mer enn nok med fotball så lenge, er det bare å vente med barmarkstreningene til dere får tid og overskudd!

For dere som vil være med fra begynnelsen: Første dag er tirsdag 2. september – ta på treningsklær som tåler søle og slitasje, gode løpesko og husk drikkeflaske!

Dere vil få utdelt høstplan på første trening, og her vil det stå hva vi skal trene de ulike gangene – det vil bli ulike økter inkludert noen sykkeløkter også! Det kan også hende vi utvider noen av treningene til å inkludere voksne også (les birkebeinerutøvere og andre treningsgale – eh unnskyld treningsglade selvsagt J J)!

VEL MØTT!!

NB!! Torsdag 4. september kl 18.00 går ATNALØPET av stabelen! Dette er nok et morsomt arrangement som føyer seg inn i rekken som Atna IL står for, og det er et løp for både barn og voksne! For nærmere beskjed – kontakt Fritjof Loen på mail, eller mobil 92694111.

Velkommen til en morsom og inspirerende sesong i Stor-Elvdal skiklubb!