fredagsintervaller

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 18. Feb 2008

Til tross for sessongens laveste deltagerantall, var det høy kvalitet på treningen på fredag. Til tross for sessongens laveste deltagerantall, var det høy kvalitet på treningen på fredag. Kun 3 hadde funnet tid til trening og korte intervaller. Tore Sandberg møtte med armen i fatle for å teste om vi holdt gammelt nivå. Med Morten på spesialtrening og Odd Arne jaktende etter rovdyr, ble det lett match for gamle (unge) Sandberg. Grunnen til armen i fatle skal vistnok være et fall på en skitur for over en måned siden. Uansett våknet konkuranseinstinktet da undertegnede kom opp på siden av ham på de siste dragene.

Hanne Maartmann var også hjemme for å trekke fresk østerdalsluft og samle overskudd. Hun virker som vanlig til å være i god form og det blir spennende å se om det blir ytterligere fremgang på sykkelen til sommeren. Hun kunne også fortelle at samboer Anders T ikke har trent så bra på mange år og at han ambisjoner om å komme på fellestrening neste fredag, vi tar som vanlig utfordringen og ser fram til nok en årsdebutant....

Neste fredag er det vinterferie, men undertegnede er hjemme fra høydeopphold på Sjusjøen og stiller som vanlig kl. 18. Lange intervaller rundt Sollihøgda står på programmet for de som har lyst og mulighet.

Bjørn G