5 På Topp

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 13. Jun 2007

På fredag går startskottet før årets 5 på topp. I år är startplatserna på 5 olika setrar. På setrarna finns en karta som visar vägen till toppen.

Det er snart klart for en ny sesong med turer til fem av Stor-Elvdals fjelltopper.

Valget har i år falt på de nedenfor nevnte stedene, med påfølgende anbefalte startsteder. På de angitte startsteder er det satt opp plakater.

Vi setter startdato til 15. juni. Kassene blir tatt inn 20. september

Vi håper suksessen fra forrige sommer gjentar seg med mange besøk på alle toppene.

Stedene som gjelder i år er som følger:

Steder :                                    Anbefalt start. Her henger det kartutsnitt.

Hovdsjøfjellet                        Start ved Opphussetra

Skarven                                 Start på Gåla seter

Renstjønnet                           Start ved bommen ved Helaksetra.

Følg kjerre- veien opp til venstre til den slutter oppe på setervollen. Følg sterk sti vestover. Stien går helt fram til Renstjønnet

Ledsageren                            Start ved Nysetra (Atendalen)

Gråkletten                                       Start fra Søndre Koppangskjølen

Når du er på toppen, må du skrive deg inn i boka som ligger i kassa, med dato, navn og adresse. De som har vært på alle 5 toppene i perioden, blir med i trekningen om premie.

Arr: Stor-Evdal Skiklubb

Tur- og mosjonsgruppa.

Kontaktperson: Stein Kjølhamar .