Stor-Elvdals Jul Heme-Våre 2008
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 3. des 2008
Årets Julehäfte är här!
Det blir sålt på Koppang torsdag 4. dec. och lagt ut i butiker till førsäljning till helgen. Vi behøver hjälp med att sälja på koppang. Har du møljighet så møt upp på Koppang Auto Torsdag 4. dec klockan 18:00
Tack på førhand SSK
Logg inn for å skrive en kommentar.