Kategori
Treningsløp 10.september er flyttet fra Okstjern til Nordstumoen
Postet av Stor-elvdal Skiklubb den 8. sep 2009

Treningsløpet 10.september er flyttet til Nordstumoen.
Start som vanlig kl 18.00.
Merket fra Rv 3
Logg inn for å skrive en kommentar.