Superraskt skiføre på kveldens renn i fellestart.

Postet av Stor-Elvdal SK - Skiskyting den 6. mar 2012

8 deltagere og to debutanter på kveldens klubbrenn på Norstumoen. Grovkornet snø og nesten is, gjorde det til å bli en fartsfest og gode tider på alle som deltok.

Det var -1 ved start og grovkornet snø, nesten is. Veldig god gli.

Nybegynner:

1. Jonas Austeng 1 runde + litt ekstra      0 - 1          18.35

2. runder:

1. Øyvind Borgen Messelt          2 - 1                       15.40

2. Silje Sandklev                      3 - 2                        19.35

3 runder 3km

1. Audun Sandklev                   3 - 1     15.55     3.53-6.27-5.35

3 runder 4km

1. Martin Grønvold                   3 - 3      16.37     3.53-6.19-6.25

2. Sara Sundli                         2 - 3      16.52     4.16-6.05-6.31

3. Sverre Grønvold                   3 - 4      17.27     3.58-6.28-7.01

 

Poengkonkurransen for de som går 3 runder:

1. Audun Sandklev     3+5+5 = 13

2. Sverre Grønvold      4+3+2 =  9

3. Sara Sundli                4+3 =  7

    Martin Grønvold      2+1+4 =  7

   Vegard H Johansen  5+2     =  7

Torunn og Jon Olav hadde sørget for varm kaffe for de voksne og saft for de aktive. Et trivelig og morsomt arrangement nok en gang for skiskytterne.

 

 


Logg inn for å skrive en kommentar.