Rulleskibanen er feid!
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 9. jul 2008
Rulleskibanen på Nordstumoen er nå feid. Dermed er det gode forhold for dem som ønsker seg en tur på rulleski i varmen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026