Intervallträningarna är igång
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 5. nov 2007
Første intervall-økt denne høster en nå gjennomført. Vi var 3 på første trening, hvorav en debutatant og det er positivt. Bjørnar Kløften var med og gjennomførte i stor stil, sammen med Johnny Granlien og undertegnede. Vi kjørte korte intervaller, dvs 20x30/30 og det gjorde litt vondt underveis for oss alle. Det som er positivt var at alle 3 greide å gjennomføre.
Håper flere kommer etterhvert for da blir det enda mer inspirerende. Atna-gjengen gjennomførte trening på torsdag under barmarkstreningen for de yngste. Christian fortalte at han og Fridtjof hadde løpt flere runder i lysløypa og spesiellt 3. runden hadde gått "styggfort". Det lover bra for formen utover. Nå blir det løping hver fredag fremmover så bare møt opp de som har lyst. Vi satser på variasjon mellom lange og korte intervaller.
bjørn g
Håper flere kommer etterhvert for da blir det enda mer inspirerende. Atna-gjengen gjennomførte trening på torsdag under barmarkstreningen for de yngste. Christian fortalte at han og Fridtjof hadde løpt flere runder i lysløypa og spesiellt 3. runden hadde gått "styggfort". Det lover bra for formen utover. Nå blir det løping hver fredag fremmover så bare møt opp de som har lyst. Vi satser på variasjon mellom lange og korte intervaller.
bjørn g
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026