sykkeltrening
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 27. apr 2007
Sykkel på søndager kl. 11 fra treningssrnteret
Foreløpig oppmøte kl. 11 fra treningssenteret. Turene blir mellom 2-3 timer og vi øker litt på utover sommeren. Første gang var vi 6 stk og alle var med hele runde uten problemer. Derfor spre dette rundt og kansje vi kan skape et stort og godt sykkelmiljø her.
PS det er ikke som i gamle dager da det gjaldt om å kjøre fra hverandre på langturene.
Bjørn Grønvold
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026