Kategori
Treningsløpene 2009
Postet av Stor-elvdal Skiklubb den 23. mai 2009

Treningsløpene er startet opp igjen og nye og gamle deltakere ønskes velkommen
NB: Løpet 10.september er flyttet til Nordstumoen!!
Logg inn for å skrive en kommentar.