Treningsløpene 2009
Postet av Stor-elvdal Skiklubb den 23. mai 2009

Treningsløpene er startet opp igjen og nye og gamle deltakere ønskes velkommen
NB: Løpet 10.september er flyttet til Nordstumoen!!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-elvdal Skiklubb
Resultater orientering 11. juni 2026
11.06.2026
Resultater orientering 28. mai 2026
28.05.2026
Stolpejakten - Frisk på Koppang 2026
22.05.2026
Lysløyperenn og skilek vinteren 2026
12.01.2026
Stor-Elvdals Jul/ Heme Våre 2025
07.12.2025